Έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα; θέλετε παραπάνω πωλήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων; ψάχνετε νέους τρόπους για να δημοσιεύετε τα προϊόντα σας;
Τότε θα πρέπει να δείτε τις νέες δυνατότητες του pinterest, του snapchat, του facebook και του instagram οι οποίες θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εικόνα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και την προώθηση των προϊόντων σας.
#1 Προσθέστε συνδέσμους των προϊόντων σας στα instagram stories
Πλέον η σειρά που εμφανίζονται τα άρθρα στο instagram είναι περισσότερο με βάση την αρέσκεια των χρηστών παρά τη χρονολογική σειρά. Πράγμα που αυξάνει την πρόκληση για τις επιχειρήσεις να παράγουν ποιοτικότερο και πιο συχνά περιεχόμενο. Με τις instagram stories οι οποίες εμφανίζονται σε όλους σας τους followers σας μπορείτε να δημοσιεύσετε μία φωτογραφίες ή βίντεο προϊόντων και να συμπεριλάβετε συνδέσμους οι οποίοι διευκολύνουν τους χρήστες να μεταβούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να δουν τα προϊόντα σας αναλυτικότερα και τελικώς ίσως αγοράσουν.
#2 Προσθέστε ηλεκτρονικό κατάστημα στην σελίδα σας στο Facebook.
Το facebook business page είναι παραδοσιακά ο καλύτερος τρόπος για να συνδέσετε το περιεχόμενό της ιστοσελίδας σας με το κοινό σας και να προμοτάρετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πλέον με τις νέες δυνατότητες στο facebook μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook Page της επιχείρησής σας.
Αρκετές πλατφόρμες έχουν αναπτυχθεί έτσι ώστε να εφαρμόσουν την παραπάνω δυνατότητα. Το StoreYa είναι μία από αυτές. Καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος και επιπλέον έχει την δυνατότητα εισαγωγής προϊόντων από άλλες διάσημες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπου ενδεχομένως να χρησιμοποιείτε ήδη. Για παράδειγμα υπάρχει plugin του WordPress μέσω του οποίου τα προϊόντα από το Woocommerce αντιγράφονται απευθείας στο StorYa και εμφανίζονται στην καρτέλα του ηλεκτρονικού καταστήματος στο facebook page σας.
#3 Προσθέστε τα προϊόντα σας στο Showcase του Pinterest
Mία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές του Pinterest είναι το Showcase. Το Showcase λειτουργεί σαν μία βιτρίνα της επιχείρησής σας oπου σας επιτρέπει να εμφανίζεται τα προϊόντα σας σε μορφή gallery στο προφίλ σας στο Pinterest
Το Lowe’s τις γιορτές δημιούργησε πίνακες με χριστουγεννιάτικα ήδη και τους τοποθέτησε στο Showcase. Στους πίνακες αποθήκευσαν Pins που αντιστοιχούσαν στα προϊόντα τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα και με την χρήση συνδέσμων ο χρήστης μεταφέρονταν απευθείας στο ηλεκτρονικό κατάστημα για αγορά.
#4 Χρησιμοποιήστε το Snapchat
To snapchat είναι ένα ακόμα κανάλι κοινωνικής δικτύωσης το οποίο υποστηρίζει διαφημίσεις. Δυστυχώς το κόστος δεν είναι μικρό οπότε ας επικεντρωθούμε στο πως θα μπορούσαμε να διαφημιστούμε χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Τα snaptchat stories λοιπόν είναι ένας δωρεάν τρόπος διαφήμισης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.
Ας δούμε την στρατηγική της Everlane για παράδειγμα. Η εταιρία δημιούργησε ένα χριστουγεννιάτικο Snaptchat story μέσω του οποίου κίνησε το ενδιαφέρον και αλληλεπίδρασε με τους χρήστες με έναν μη-διαφημιστικό τρόπο. Η ιστορία αφορούσε δύο άτομα τα οποία έκαναν πράξεις καλοσύνης τις εορταστικές μέρες. Μοιράζουν σκούφους Everlane σε ξένους, gift cards, καφέδες σε όσους περίμεναν σε ουρές και αγόρασαν φαγητό για του εργαζόμενους ενός τοπικού εργοταξίου.
Στην συνέχεια κατέγραψαν τις αντιδράσεις του κοινού τους όταν τους έδιναν τα δώρα.
Στο τέλος η εταιρία προέτεινε τους followers της να βγουν στον δρόμο και να κάνουν εξίσου καλές πράξεις στα πλαίσια των εορτών.
Αυτή η καλοσχεδιασμένη ιστορία Snapchat απεικονίζει δύο αποτελεσματικές τακτικές.
Κατ ‘αρχάς, Everlane ήταν σε θέση να αλληλεπιδράσει με κάποιους ανθρώπους τόσο σε προσωπικό επίπεδο στην πραγματική ζωή όσο και στο ψηφιακό χώρο. Οι κάτοχοι ηλεκτρονικών καταστημάτων αλληλεπιδρούν μόνο ψηφιακά με τους πελάτες τους. Κατά συνέπεια μία τέτοια κίνηση – η χρήση του Snapchat stories για να αλληλεπιδράσουν με κόσμο στην πραγματική ζωή ήταν κάτι το αναπάντεχο. Σίγουρα λοιπόν οι δύο γυναίκες για παράδειγμα που έλαβαν δωρεάν τα καπέλα Beanie θα το θυμούνται για πάντα και το γεγονός θα το μοιράστικαν με τους φίλους τους.
Δεύτερον το δωρεάν γεύμα ή ο καφές είναι κινήσεις που δείχνουν φροντίδα από πλευρά της εταιρίας. Έτσι ενισχύεται ο “ανθρώπινος” χαρακτήρας της και κατά συνέπεια η εμπιστοσύνη και η ειλικρίνεια για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της προς τους πελάτες της.
Επίλογος
Χρησιμοποιήστε τα social media για να ενισχύσετε το brand σας και εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας δίνουν για να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τα προϊόντα σας. Και να θυμάστε πάντα,
“Social media is about the people! Not about your business. Provide for the people and the people will provide you.” – Matt Goulart