Γνωρίζετε τις Instagram Stories; Το ξέρετε που μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησή σας;
Τα instagram stories είναι mini-videos που δημιουργούνται εύκολα και γρήγορα μέσω της εφαρμογής του instagram και έχουν διάρκεια ζωής 24 ώρες. Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για να προβάλλουμε την επιχείρησή μας. Πάμε!
#1: Δείξτε μια ‘Ημέρα’ στην επιχείρησής σας
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τόσο φωτογραφίες όσο και βίντεο για να δημιουργήσετε Instagram Stories. Τα βίντεό σας δεν χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα θεαματικά. Στην πραγματικότητα, τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στο κοινό σας με μια ξεχωριστή ματιά τα καθημερινά δρώμενα στην επιχείρησή σας.
Η καταγραφή βίντεο στο Instagram Stories είναι απλή. Από την κύρια οθόνη του Instagram Stories, κρατήστε πατημένο το μεσαίο κουμπί στο κάτω μέρος της οθόνης για να αρχίσει η λήψη βίντεο (πατήστε το μία φορά για να τραβήξετε φωτογραφία).
Αφού το δημιουργήσετε, απλά ανεβάστε το βίντεο με την ιστορία σας με ή χωρίς λεζάντα. Μπορείτε να σχεδιάσετε κάποιο κείμενο πάνω σε μια εικόνα ή ένα βίντεο, ή απλά να το πληκτρολογήσετε. Έχετε την ευκαιρία με τα εργαλεία που διαθέτει να γίνετε δημιουργικοί και να κάνετε την εμπειρία πιο διαδραστική.
Συμπέρασμα: Ένα από τα θετικά σχετικά με την χρήση του Instagram Stories είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο γρήγορα και αυθόρμητα. Παρόλο που υπάρχει η δυνατότητα να σχεδιάσετε πολύ καλά τα βίντεό σας, μερικές φορές ένα απλό απόσπασμα της καθημερινής ζωής μπορεί να είναι πολύ πιο αποτελεσματικό στην προώθηση του brand σας.
#2: Κάντε το περιεχόμενο του Blog σας Μίνι-Stories
Ψάχνετε ένα νέο τρόπο να αναδείξετε το blog σας; Χρησιμοποιήστε το Instagram Stories για να φτιάξετε σύντομα How-To άρθρα για οποιοδήποτε θέμα. Πολλοί χρήστες του Instagram ψάχνουν ιδέες για μαγείρεμα, διακόσμηση καθώς και άλλα θέματα που αφορούν το νοικοκυριό. Το Instagram Stories σας επιτρέπει να μοιραστείτε αυτoύ του είδους τις πληροφοριές με μία ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική μορφή.
Το Real Simple, ένα δημοφιλές περιοδικό lifestyle, το οποίο δημοσιεύει συνοπτικές εκδόσεις του online περιεχομένου του με το Instagram Stories. Αυτά τις Instagram Stories μεταφέρουν χρήσιμες πληροφορίες, και στο τέλος της ιστορίας, το κοινό κατευθύνεται στην ιστοσελίδα του Real Simple.
Για να δημιουργήσετε μια παρόμοια ιστορία για την επιχείρησή σας, ρίξτε πρώτα μια ματιά στο περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο blog σας. Σίγουρα θα βρείτε ένα άρθρο που θα μπορούσε εύκολα να διασπαστεί σε λίγες διαφάνειες για να το παρουσιάσετε οπτικά με φωτογραφίες ή βίντεο. Για παράδειγμα, αν είστε ένας εργολάβος, θα μπορούσατε εύκολα να μετατρέψετε ένα άρθρο σχετικά με τις νέες τάσεις στην βελτίωση ενός σπιτιού σε μια μκρή ιστορία. Αφού επιλέξετε το θέμα, χρησιμοποιήστε ένα λογισμικό επεξεργασίας είκόνας της επιλογής σας για να δημιουργήσετε τις εικόνες και στη συνέχεια ανεβάστε τις εικόνες σε σειρά ώστε να δημιουργήσετε την ιστορία σας.
Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια ιστορία παρόμοια με αυτή που έκανε εδώ το Real Simple, συμπεριλάβετε μια σελίδα εξωφύλλου με μια όμορφη εικόνα και μια τελική εικόνα με έναν σύνδεσμο που μπορούν να επισκεφθούν οι χρήστες για περισσότερες πληροφορίες.
Φυσικά, δημιουργείτε μια τέτοια ιστορία για να κατακτήσετε το κοινό σας, οπότε όταν έχετε κερδίσει την προσοχή τους, είναι σημαντικό να κλείσετε με μια οδηγία που τους επιτρέπει να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Χωρίς αυτό το βήμα, άνθρωποι που θα μπορούσαν να ενδιαφερθούν για την εταιρεία σας ίσως και να φύγουν, χωρίς να αλληλεπιδράσουν περισσότερο.
Συμπέρασμα: Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαμοιράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας. Πάρτε μια συμβουλή από το Real Simple και δημιουργήστε διασκεδαστικά stories με μίνι άρθρα από το περιεχόμενο του ιστολογίου σας.
#3: Διαφημίστε μια Ζωντανή Μετάδοση στο Facebook
Το Facebook Live είναι ένα νέο εργαλείο που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις. Έχετε σκεφτεί να το χρησιμοποιήσετε σε συνδυασμό με το Instagram Stories; Δημοσιεύστε μια ιστορία στο Instagram για να ενημερώσετε τον κόσμο σχετικά με τη ζωντανή εκπομπή στο Facebook για να έχετε περισσότερους θεατές στο ζωντανό βίντεο σας.
Το Food Network χρησιμοποίησε το Instagram για την προώθηση ενός Βίντεο στο Facebook Live από το Amorino των ΗΠΑ που δείχνει στους θεατές πώς να κάνουν τριαντάφυλλα από παγωτό. Ανάρτησαν μία απλή ιστορία μίας μόνο διαφάνειας με σύντομο κείμενο και ένα διακοσμητικό σχέδιο για να κατευθύνουν τους οπαδούς τους από το Instagram στη σελίδα τους στο Facebook. Η ιστορία κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού στο Instagram και τους προέτρεψε να επισκεφθούν το Facebook για να δουν ολόκληρο το βίντεο.
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την τακτική για την προώθηση των βίντεό σας στο Facebook Live, δημιουργήσετε μια σύντομη ιστορία “teaser” που δίνει μια γεύση για το πώς θα είναι η εκδήλωση στο Facebook Live και συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο για τους ανθρώπους που θα την δουν. Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση είναι σύντομη, καθώς οι χρήστες δεν μπορούν να κάνουν κλικ σε ένα URL μέσα σε μια ιστορία Instagram.
Συμβουλή: Προσπαθείσατε να στρίψετε το κείμενο που πληκτρολογήσατε πάνω στην εικόνα σας; Τοποθετήστε δύο δάχτυλα σε ένα τμήμα του τελικού κειμένου και στρίψτε για να δώσετε στο κείμενο όποια κλίση επιλέξετε. Μπορείτε επίσης να μειώσετε ή να αυξήσετε το μέγεθός του.
Συμπέρασμα: Αν στον κόσμο αρέσει το περιεχόμενό σας στο Instagram, μάλλον θα τους αρέσει και το περιεχόμενό σας στο Facebook. Χρησιμοποιήστε τη μια πλατφόρμα για την προώθηση της άλλης και θα έχετε περισσότερη δραστηριότητα και στις δύο πλευρές.
#4: Δείξτε το προϊόν σας σε δράση
Αν θέλετε να προωθήσετε ένα προϊόν, το Instagram Stories είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στους θεατές τι μπορεί να κάνει αυτό το προϊόν. Δώστε στους χρήστες ιδέες για τη χρήση του προϊόντος σας ή δείξτε τους τι μπορούν να κάνουν ή να δημιουργήσουν με το προϊόν, εφόσον το αγοράσουν.
Η Vitamix, μία δημοφιλής μάρκα μπλέντερ, χρησιμοποιεί το Instagram Stories για να δείξει τα μπλέντερ της σε δράση. Σε ένα από τα Instagram Stories της, δείχνει ένα μια χτυπημένο επιδόρπιο με βάση την κολοκύθα, που δημιουργείται από την αρχή μέχρι το τέλος στη δοκιμαστική κουζίνα τους. Οι θεατές μπορούν να δουν το προϊόν σε δράση και να πάρουν μια νέα ιδέα για το πώς να το χρησιμοποιήσουν.
Η παραπάνω ιδέα μπορεί να είναι αποτελεσματική επίσης για μια παρουσίαση ποικιλίας φυσικών προϊόντων, μαθήματα μακιγιάζ με μια συγκεκριμένη μάρκα ή εργαλείο μακιγιάζ, διάφορα χτενίσματα με ένα σίδερο για μπούκλες, και εντυπωσιακά βίντεο με skateboarders για μία εταιρεία που κατασκευάζει skateboards είναι μόνο μερικές ιδέες προϊόντων που μπορούν να αναδειχθούν με το Instagram Stories.
#5: Γιορτάστε μία ημερομηνία “Ορόσημο” της Εταιρείας σας
Η Southwest Airlines δημιούργησε μια ιστορία Instagram για να περιγράψει τη συνταξιοδότηση των 737-500 αεροπλάνων της. Χρησιμοποίησαν ένα σύντομο βίντεο για να εξηγήσει τον σκοπό του Instagram Story και στη συνέχεια πρόσθεσαν φωτογραφίες που σχετίζονταν με τα αεροπλάνα 737-500.
Πλησιάζει μία ημερομηνία “Ορόσημο” για την επιχείρησή σας; Δημιουργήστε μια ιστορία σαν της Southwest για να επισημάνετε στους followers της επιχείρησής σας όλα τα σπουδαία πράγματα που η εταιρεία σας έχει ολοκληρώσει. Όπως και η Southwest, θυμηθείτε να κάνετε focus στο Brand σας! Αναδείξτε την προσωπικότητα του Brand, παρουσιάστε το προσωπικό της επιχείρησης, δείξτε τους εν ώρα εργασίας, παρουσιάστε τους κατά την διάρκεια του διαλύματος.
Συμπέρασμα: Η επιχείρησή σας έχει πολλές ιστορίες από ό,τι έχετε συνειδητοποιήσει. Τις αντιμετωπίζουμε και τις παρουσιάζουμε σαν συναρπαστικά γεγονότα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε το Brand σας και να διατηρήσετε στους πελάτες σας το ενδιαφέρον για αυτό που κάνετε.
Αν οι Instagram Stories σας κέντρισαν το ενδιαφέρον, τότε είναι ευκαιρία να τις δοκιμάσετε. Δημιουργήστε ενδιαφέρον στους πελάτες σας, παρουσιάστε τους τα προϊόντα και της υπηρεσίες με έναν εντελώς νέο, διασκεδαστικό τρόπο. Δείξτε τους ποιοί είστε και τι συμβαίνει καθημερινά στην επιχείριση σας. Και σίγουρα θα τους φέρετε κοντά σας!