Instagram για επιχειρήσεις

Το Instagram στην επιχείρησή σας

In Instagram by Leave a Comment

Στο INSTAGRAM καθημερινά πάνω από 300 εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο και ιστορίες. Και όπως το INSTAGRAM έχει εξελιχθεί, πολλοί επιχειρηματίες έχουν αναρωτηθεί για το πως μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Ορίστε λοιπόν κάποιες χρήσιμες συμβουλές από την ομάδα του Panda Social.

Γράψτε μία δυνατή περιγραφή
Η περιγραφή σας είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος μπαίνοντας στο προφίλ σας. Δώστε της λοιπόν την απαραίτητη προσοχή συμπεριλαμβάνοντας το ποιοι είστε και τι κάνετε.

Συμπεριλάβετε σύνδεσμο
Το μόνο μέρος του Instagram που μπορείτε να συμπεριλάβετε σύνδεσμο είναι το BIO σας. Χρησιμοποιήστε αυτήν την δυνατότητα προσφέροντας την επιλογή του χρήστη να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας ή οποιοδήποτε σύνδεσμο στον οποίο θέλετε να το καθοδηγήσετε.

Χρησιμοποιήστε μία αναγνωρίσιμη εικόνα προφίλ
Είναι σημαντικό για το χρήστη να αναγνωρίζει την επιχείρηση σας αμέσως μόλις βλέπει μία φωτογραφία-σύμβολο. Στο INSTAGRAM όπως και στα υπόλοιπα social media πρέπει στην εικόνα προφίλ να χρησιμοποιείτε το χαρακτηριστικό λογότυπο της επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιείτε λεζάντες στις φωτογραφίες σας
Οι λεζάντες ενισχύουν το περιεχόμενο και το μήνυμα που προσπαθείτε να περάσετε στον χρήστη. Μία σύντομη περιγραφή, ένας ζωηρός τίτλος ή και ακόμα μια σύντομη
ερώτηση που θα προκαλεί τον χρήστη να απαντήσει είναι μερικές από τις χρήσεις των captions.

Δημοσιεύετε με συνέπεια
Η συνοχή και η συχνότητα των δημοσιεύσεων μπορεί να βοηθήσει το κοινό σας να μάθει πότε να περιμένει νέο περιεχόμενο από εσάς. Κρατήστε τους ενήμερους, και
κεντρίστε τους το ενδιαφέρον με νέα της επιχείρησή σας, του κλάδου σας, και έμμεσα πουλήστε τις υπηρεσίες / προϊόντα σας.

Αναπαράγεται τις δημοσιεύσεις σας και στα υπόλοιπα social media κανάλια σας
Μελέτες έχουν αποδείξει ότι οι αναρτήσεις στο Facebook από φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί στο Instagram προκαλούν πολύ μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους χρήστες.

Χρησιμοποιήστε τις “Ιστορίες” του Instagram
Πρόσφατα στο Instagram προστέθηκε ένα νέο χαρακτηριστικό, οι ιστορίες που επιτρέπει στο χρήστη την δημιουργία μινι-βίντεο που εξαφανίζονται μετά από
24 ώρες.

Φτιάξτε βίντεο με το Boomerang
Άλλος ένας εύκολος τρόπος δημιουργίας περιεχομένου είναι το Boomerang. Μία εφαρμογή που δημιουργεί ένα σύντομο βίντεο το οποίο αναπαράγεται μία κανονικά και μία ανάποδα. Αρκετά διασκεδαστικό και εύκολο.

Κατεβάστε το σχετικό infographic από εδώ: