Facebook για επιχειρήσεις

Το Facebook για την επιχειρήσεις

In Facebook by Leave a Comment

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ

ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΡΟΦΙΛ
Είναι σημαντικό οι χρήστες να μπορούν να αναγνωρίσουν την επιχείρησή σας μέσω του δικού σας σήματος. Το καλύτερο όλων είναι η χρήση του λογοτύπου σας!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ
Κρατάτε το κοινό σας ενήμερο με νέα που αφορούν την επιχείρηση ή το επάγγελμά σας
ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Το facebook είναι ένας τρόπος επικοινωνίας με το κοινό σας. Οι απαντήσεις στα σχόλια και τα μηνύματα όσων αλληλεπιδρούν μαζί σας είναι σημαντικές για τη διατήρησή της.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ
Σε κάποιους αρέσει να διαβάζουν, σε άλλους να βλέπουν φωτογραφίες και σε άλλους να παρακολουθούν βίντεο. Δοκιμάστε τα όλα!
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ FACEBOOK LIVE
Δείξτε στους χρήστες τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην επιχείρησή σας. Κεντρίστε τους το ενδιαφέρον και θα έρθουν να ζήσουν και οι ίδιοι την εμπειρία.

 

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ

ΚΕΝΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ”
Είναι η προεπισκόπηση της επιχείρησή σας. Το πρώτα σημείο που θα ψάξουν οι χρήστες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Φροντίστε να τους τις δίνετε.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ
Οι συχνές και άσκοπες δημοσιεύσεις κουράζουν το κοινό σας και το ωθεί να σταματήσει να αλληλεπιδρά και τελικά να αποχωρήσει από την σελίδα της επιχείρησή σας.
ΑΡΓΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Είναι πολύ συμαντικό ο χρήστης να λαμβάνει άμεση απάντηση όταν χρειαστεί μία πληροφορία από εσάς. Το ίδιο το facebook σας ανταμείβει με σχετική επισήμανση.
ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Απαντήστε σε τυχόν αρνητικό σχόλιο κάποιου χρήστη, με επιχειρήματα και λογικές τοποθετήσεις. Μην τα αφήνετε αναπάντητα γιατί θα προκαλέσετε αρνητική εικόνα στους υπόλοιπους χρήστες.
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ
Η συνεχής προβολή προϊόντων ή υπηρεσιών σας μπορεί να κουράσει τους χρήστες. Χαλαρώστε τους με λίγο χιούμορ ή ένα φρέσκο νέο.

Κατεβάστε το .pdf εδώ